·
Mestres nous i coneguts
Anna (llengua anglesa)
Joan (educació
física)
Maju (llengua
castellana)
Entrevistes
individuals, divendres de 12 a 13 h
·
Les entrades i les sortides tranquil·les a/de l’Escola (sense files, fins les 9,10)
·
Alumnat nou i
conegut.
Activitats de cohesió entre l’alumnat:
Aula: caixes d'estiu, intel·ligències múltiples i projectes personals.
Nivell: sortida a Cardó
Cicle: dinàmiques de grup.
·
Eines per a la planificació de les
activitats per part de l'alumnat. Tècniques d'estudi (una hora
setmanal)
·
7 racons (5t i 6t): 12 alumnes
per grup (plurilingüístics)
|
De Fusteria
Guillem
(en català/anglès)
|
D'expressió
Nines
(en castellà)
|
Electricitat i magnetisme
Emilio
(en català/anglès)
|
Karaoke
Anna
(en anglès)
|
Cuina
Maju
(en anglès)
|
Dansa i emocions
Montse
(en català)
|
Doblatge
Àngela
(en castellà)
|
3 sessions seguides = 7,5 h
SEP (suport escolar personalitzat. A dintre l'aula i en horari de 12 a 13,
dilluns -matemàtiques- i dimecres -català)
·
Sortides
Sortida a
Cardó
Teatre en català i en anglès
Acampada final de curs
·
AULA
Mates: problemes de càlcul mental, estratègies de resolució de problemes,
enigmes, matemàtica recreativa, fraccions, proporcionalitat, taules i gràfics,
conversió d'unitats de mesura...
Llengua:
Lectura: 30'
diaris, llibre de lectura de 6t (Matilda i Molts contes per jugar)
apadrinament lector i club de lectura
Escriptura:
dictats i memòria visual,
Revista
·
Competències bàsiques: català,
matemàtiques, castellà i anglès.
· Projecte 'Separem': patis, aules, carmanyola, fruita a
l'escola, programa de salut...
· Projecte 'Art': Joan Turu, l'art com a mitjà d'expressió i de reivindicació
· Pas a secundària: programa 'CONVIU', visites als centres, reunions entre
docents.
· Paper de la família: col·laborant, participant, com a expert
en un tema, comissions mixtes...
· Torn obert de paraula
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada