Aquest primer trimestre del curs hem valorat si l’alumna/e és capaç sempre / la majoria de vegades / té dificultats a l’hora de...
- MEDI NATURAL I SOCIAL
RECERCA
DEL MEDI / MEDI NATURAL
- - seguir els passos del mètode
científic en la recerca del medi.
- - analitzar les conseqüències de l’ús i l’abús dels
recursos naturals i de les fonts d’energia.
- - planificar i portar a terme
experiències senzilles i projectes de construcció sobre propietats i fenòmens
de la matèria.
MEDI SOCIAL
- - analitzar i reconèixer els
paisatges i els seus canvis.
- - participar activament i de
manera responsable en la presa de decisions col·lectives dins de l’àmbit escolar.
- EDUCACIÓ EN VALORS
- - conèixer les capacitats i els
interessos propis mostrant un nivell adequat d’autoestima.
- - mostrar
un nivell de gestió emocional adequat en la relació amb els altres
- - argumentar i defensa les pròpies
opinions
- - respectar les característiques
dels altres i escolta i respecta les seues opinions.
- EDUCACIÓ ARTÍSTICA
- - comunicar de forma visual,
sonora i corporal coneixements, pensaments, emocions i experiències.
- - planificar els processos de
producció i pren responsabilitats en el treball cooperatiu.
- MATEMÀTIQUES
NUMERACIÓ I CÀLCUL
- - fer conjectures i comprovar els
resultats (generalitzacions).
- - comprendre les situacions-problema
i utilitzar i comunicar estratègies per a la seua resolució.
RELACIONS I CANVI
- - reconèixer les relacions entre
nombres decimals, fraccionaris i percentatges.
MESURA
- - seleccionar de forma adequada
la unitat, instrument i estratègia de mesura
-
d’utilitzar l’equivalència
d’unitats d’una magnitud.
ESTADÍSTICA I
ATZAR
- - interpretar i representar dades
amb taules i gràfiques.
- LLENGUA
COMUNICACIÓ ORAL
- - comprendre i sintetitzar les
conferències, exposicions i explicacions provinents de diferents mitjans.
- - participar activament i de
manera responsable en les converses de classe.
- - exposar temes de producció
pròpia amb preparació prèvia.
COMPRENSIÓ LECTORA
- - de comprendre autònomament textos
escrits.
EXPRESSIÓ ESCRITA
- .- elaborar esquemes o mapes
conceptuals per relacionar la informació.
- - escriure textos en diferents
formats (coherència, cohesió, correcció lingüística i riquesa del llenguatge).
FUNCIONAMENT DE LA
LLENGUA
- - aplicar les normes ortogràfiques
corresponents al seu nivell.
EDUCACIÓ LITERÀRIA
- - estimar i fer estimar la lectura.
PLURILINGÜISME I
INTERCULTURALITAT
- - solucionar els problemes de
comunicació i comprensió en contextos multilingües.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada